απάτες

Αποφύγετε τις απάτες: Κορυφαίες συμβουλές για ασφαλέστερες διαδικτυακές αγορές


Οι διαδικτυακές αγορές γνώρισαν ραγδαία ανάπτυξη με την επέλαση του Covid-19, όπου τα φυσικά καταστήματα παρέμειναν κλειστά και οι καταναλωτές προμηθεύονταν ότι χρειάζονταν μέσω των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Είναι γνωστό ότι οι ιστότοποι όπου οι καταναλωτές εισέρχονται, συλλέγουν πληροφορίες για λόγους διαφήμισης αλλά και για λόγους βελτιστοποίησης της εμπειρίας τους. Με αυτόν τον τρόπο, δημιουργείται ένα προφίλ ψηφιακής ταυτότητας για τον κάθε καταναλωτή.

Οι διαδικτυακές αγορές μπορεί να διευκολύνουν τους χρήστες στην εύρεση των προϊόντων που επιθυμούν χωρίς να ταλαιπωρούνται, κρύβουν όμως πολλούς κινδύνους. Η ανίχνευση και η αποθήκευση των προσωπικών τους πληροφοριών μπορεί να διευκολύνει τους εγκληματίες του κυβερνοχώρου να υποκλέψουν τα δεδομένα και να εκμεταλλευτούν οποιαδήποτε ευπάθεια του ιστότοπου. Ένα πρόγραμμα που βρίσκουν ελκυστικό οι απατεώνες είναι το πρόγραμμα επιβραβεύσεων που προσφέρουν ανταμοιβές, οφέλη και εκπτώσεις στους καταναλωτές. Οι απάτες επιβράβευσης περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων :

  • Επιθέσεις εξαγοράς λογαριασμών επιβράβευσης, όπου οι εγκληματίες κλέβουν τα υπόλοιπα των καταναλωτών και τα εξαργυρώνουν
  • Δημιουργία ψεύτικων προγραμμάτων επιβράβευσης, με στόχο την εξαπάτηση των χρηστών
  • Τα προγράμματα περιλαμβάνουν πληθώρα ευαίσθητων δεδομένων που μπορούν να υποκλαπούν

Ποιες είναι οι πιο συχνές απάτες των διαδικτυακών αγορών;


Οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου προσπαθούν επανειλημμένα να εκμεταλλευτούν οποιοδήποτε τρωτό σημείο, ώστε να υποκλέψουν τα προσωπικά δεδομένα και να τα χρησιμοποιήσουν για να εκθέσουν τους χρήστες σε οικονομικό κίνδυνο. Οι πιο κοινές απάτες είναι :

  • Δημιουργία ψεύτικων καταστημάτων που μπορεί να φαίνονται νόμιμα, αλλά στην πραγματικότητα στοχεύουν στην υποκλοπή
  • Προβολή ελκυστικών διαφημίσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, που παροτρύνουν τους χρήστες να εισέλθουν σε επικίνδυνα περιβάλλοντα
  • Πώληση προϊόντων σε πολύ χαμηλές τιμές, όπου οι καταναλωτές εισάγουν τα στοιχεία της κάρτας τους και δεν παραλαμβάνουν ποτέ το προϊόν, ή τους υποκλέπτουν τα στοιχεία
  • Αποστολή ψεύτικων ενημερώσεων στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που ενημερώνουν τους χρήστες για ψευδείς αποστολές προϊόντων
  • Χρήση ψεύτικων κριτικών σε ιστότοπους με στόχο την παραπλάνηση των καταναλωτών

Συμβουλές για ασφαλέστερες διαδικτυακές αγορές


Η Bitdefender, ισχυρός σύμμαχος για εκατομμύρια καταναλωτές και επιχειρήσεις έναντι στο κυβερνοέγκλημα και στις απειλές του διαδικτύου, αναφέρει ορισμένα σημαντικά tips που θα βοηθήσουν τους καταναλωτές να πραγματοποιούν τις διαδικτυακές τους αγορές με ασφάλεια.

  • Έλεγχος πολιτικών επιστροφής και αποστολής
  • Χρήση ισχυρών κωδικών πρόσβασης. Με το προϊόν Bitdefender Password Manager, δημιουργούνται ισχυροί κωδικοί που διατηρούνται ασφαλείς, αποτρέποντας τη παραβίασή τους
  • Αποφυγή κοινοποίησης προσωπικών πληροφοριών που δεν κρίνονται απαραίτητοι
  • Επαλήθευση επιλογών πληρωμής και προτίμηση αγοράς ενός προϊόντος με αντικαταβολή, χωρίς την αποθήκευση της τραπεζικής κάρτας
  • Χρήση VPN Το Bitdefender Premium VPN, καθώς προσφέρει την απαιτούμενη ανωνυμία , προστατεύει τους χρήστες όταν συνδέονται σε δημόσια δίκτυα
  • Προστασία από malwares και κακόβουλες ενέργειες. Το Bitdefender Antivirus Plus, μεταξύ άλλων σημαντικών χαρακτηριστικών,  προλαμβάνει το phishing και τις απάτες κατά τις ηλεκτρονικές αγορές

Η Bitdefender διαθέτει πληθώρα προϊόντων που προσφέρουν την απαιτούμενη ασφάλεια στις διαδικτυακές αγορές των χρηστών και στην περιήγηση στο διαδίκτυο. Ορισμένα προϊόντα που αποτρέπουν τις κακόβουλες δραστηριότητες είναι τα παρακάτω και μπορείτε να μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες στο site:

Επικοινωνία : info@bitdefender.gr | www.bitdefender.gr | 215-5353030

Back to top Back to top