Δεν έχετε κάποιο είδος στο καλάθι σας.
Web Marketing – Online Marketing – E-Marketing
Δημοσιεύτηκε στις από forthright
Το διαδίκτυο και η τεχνολογία εξελίσσονται με ταχύ ρυθμό στη σημερινή εποχή. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να διαφοροποιούνται και να εξελίσσονται συνεχώς οι τεχνικές και οι ορολογίες σε όλους τους τεχνολογικούς τομείς.
Σήμερα, στον τομέα του μάρκετινγκ χρησιμοποιούνται όροι όπως “Web Marketing”, “Online Marketing”, “E-Marketing”. Λόγω της συχνής και εναλλακτικής χρήσης αυτών, είναι δύσκολο να θυμηθεί κανείς ποιες οι διαφορές και οι ομοιότητες μεταξύ τους.
Τι είναι το Ε-Marketing;
Το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ μπορεί να θεωρηθεί ισοδύναμο με το Internet Marketing και το Digital Marketing. Ωστόσο, μερικές φορές θεωρείται ότι έχει ευρύτερο πεδίο καθώς αναφέρεται σε διάφορα ψηφιακά μέσα με εστίαση στη δημιουργία σχέσης πελατών.
Οι τύποι του e-μάρκετινγκ περιλαμβάνουν:
- Blogging
- Email marketing
- Video marketing
- Affiliate marketing
- Content marketing
- Article marketing
Τα οφέλη που προσφέρει:
Αύξηση των εσόδων από τις πωλήσεις σε σχέση με το παραδοσιακό μάρκετινγκ
- Μειωμένο κόστος
- Γρήγορα αποτελέσματα
- Αποτελεσματική παρακολούθηση μέσω web tracking
- Viral marketing
Τι είναι Online Marketing;
Ο όρος χρησιμοποιείται για να εκφράσει την πρακτική της αξιοποίησης των διαδικτυακών καναλιών για τη διάδοση ενός μηνύματος στους δυνητικούς πελάτες. Χρησιμοποιούνται πολλά εργαλεία στρατηγικής για την προσέλκυση και μετατροπή των εικονικών επισκεπτών σε πελάτες. Μερικά από αυτά είναι:
- Email marketing
- Social media marketing
- Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO)
- Διαφήμιση προβολής
- Μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM)
- Εικονικές εκδηλώσεις & διαδικτυακά σεμινάρια
- Δοκιμές A/B & βελτιστοποίηση ιστότοπου
- Μάρκετινγκ περιεχομένου (Content marketing)
- Video marketing
- Marketing analytics
- Marketing automation
- Διαχείριση σχέσης πελατών ηλεκτρονικών συστημάτων (E-CRM)
- Content management system (CMS)
- Διαφήμιση πληρωμής ανά κλικ (PPC)
- Διαφημίσεις LinkedIn
- Affiliate marketing
Οι τύποι εργαλείων που μπορεί να χρησιμοποιήσει μια επιχείρηση είναι πλέον πάρα πολλοί. Βέβαια, η επιλογή εξαρτάται από το επιχειρηματικό μοντέλο, τους τύπους προϊόντων, τους πελάτες και τον προϋπολογισμό της κάθε επιχείρησης.
Τι είναι το Web Marketing;
Το Web marketing ή αλλιώς Internet Marketing αφορά το σύνολο των υπηρεσιών μιας εταιρείας για την προώθηση υπηρεσίας ή προϊόντος στο διαδίκτυο. Στην πραγματικότητα είναι μια υποκατηγορία του ψηφιακού μάρκετινγκ που αναφέρεται σε οποιαδήποτε διαφημιστική δραστηριότητα πραγματοποιείται στο διαδίκτυο για την επίτευξη των στόχων της κάθε επιχείρησης.
Πίσω από την υπηρεσία της προώθησης βρίσκεται η πραγματική οργάνωση με τους πραγματικούς στόχους. Η στρατηγική καμπάνιας (Web Strategy) αποτελείται από όλες τις πτυχές των διαδικασιών προώθησης συμπεριλαμβάνοντας έρευνας αγοράς, διαφημίσεις, ανάλυση στατιστικών κ.λπ. Πιο συγκεκριμένα, γίνεται εστίαση στις καμπάνιες μάρκετινγκ.
Μερικές από τις πιο συχνές ενέργειες είναι:
- Δημιουργία ιστοσελίδας
- Επιλογή λέξεων -κλειδιών φιλικών προς το SEO και βέλτιστων πρακτικών
- Εκτέλεση καμπανιών PPC
- Μετατροπή επισκεψιμότητας σε πωλήσεις
- Οnline συνεργασίες
- Διαδραστικές διαφημίσεις
- Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Είναι απαραίτητη η χρήση στρατηγικής σύμφωνα με τη δημιουργία σχέσεων, διαφορετικά οι καμπάνιες θα είναι περιοριστικές και δεν θα παράγουν σημαντικά αποτελέσματα.
Τα οφέλη που προσφέρει σε σχέση με άλλους τύπους μάρκετινγκ:
- Οικονομικά αποδοτικό
- Εστίαση στο στόχο
- Δημιουργία σχέσεων
- Εύκολη προσαρμογή και επεξεργασία
- Μετρήσιμο και εύκολο να προσδιοριστεί η απόδοση της επένδυσης (ROI)
Οποιοσδήποτε τύπος διαδικτυακού μάρκετινγκ μπορεί να σας βοηθήσει να πετύχετε τους στόχους σας. Το πιο σημαντικό όμως είναι να υπάρχει προστασία και ασφάλεια της επιχείρησή σας στο μέγιστο βαθμό.
Η Βitdefender σας προσφέρει ολοκληρωμένα πακέτα ελέγχου και πλήρης ορατότητας όπως είναι το GravityZone Elite ώστε να αποτρέπονται όλοι οι τύποι απειλών. Προστατεύει τα εταιρικά σας δεδομένα με τα υψηλότερα επίπεδα ασφάλειας ενώ υπάρχει και επιλογή προσθήκης επιπλέον επιπέδων για περαιτέρω προστασία της επιχείρησης.