Δεν έχετε κάποιο είδος στο καλάθι σας.
Premium Υπηρεσίες Υποστήριξης
Η Bitdefender προσφέρει premium υπηρεσίες υποστήριξης για να σας βοηθήσει ώστε να διασφαλίσετε τη μέγιστη προστασία του οργανισμού σας από κάθε επίθεση στο κυβερνοχώρο.
Γιατί να επιλέξω τις Premium Υπηρεσίες Υποστήριξης;
Οι οργανισμοί έρχονται αντιμέτωποι με νέες προκλήσεις, όπως τις εκτεταμένες επιθέσεις καθώς και τις ολοένα και πιο σύνθετες απειλές ασφαλείας. Με τις Premium Υπηρεσίες Υποστήριξης παρέχεται πρόσβαση σε πιστοποιημένους ειδικούς ασφαλείας που θα σας βοηθήσουν να μεγιστοποιήσετε την απόδοση και την προστασία του Bitdefender GravityZone και να απελευθερώσετε το IT προσωπικό σας, ώστε να είναι διαθέσιμο σε άλλους κρίσιμους τομείς της υποδομής σας.
Γρήγορη Απόκριση
Αποκλειστική γραμμή υποστήριξης με προτεραιότητα, υπεύθυνη για την δημιουργία του αιτήματός σας καθώς και για την επίτευξη της καλύτερης δυνατής επίλυσης του.
Ταχύτατη Απόσβεση της Επένδυσης
Ελάχιστοι απαιτούμενοι πόροι για μεγιστοποίηση της απόδοσης της υποδομής και της διαχείρισης της λύσης ασφαλείας.
Τεχνογνωσία Bitdefender
Πρόσβαση στην ομάδα των πιστοποιημένων μηχανικών της Bitdefender με εξαιρετική εμπειρία και τεχνογνωσία.
Πακέτα υποστήριξης
Υποστήριξη Επιχειρήσεων
Υποστήριξη Επιχειρήσεων/Οργανισμών
Υποστήριξη Enterprise Plus
Υποστήριξη Επιχειρήσεων
Για μικρές και αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις
Διατίθεται σε όλους τους πελάτες της Bitdefender με ενεργοποιημένο κλειδί άδειας χρήσης GravityZone και οι οποίοι έχουν αγοράσει συνδρομή υποστήριξης και επιθυμούν πρόσθετη υποστήριξη πέραν της τυπικής. Η Υποστήριξη για επιχειρήσεις παρέχει όλα όσα περιλαμβάνονται στην Τυπική Υποστήριξη, συν: μια αποκλειστική τηλεφωνική γραμμή, απομακρυσμένη βοήθεια και καλύτερα SLAs απόκρισης.
Υποστήριξη Επιχειρήσεων/Οργανισμών
Για μεγαλύτερους οργανισμούς με μεγαλύτερες ανάγκες υποστήριξης
Διατίθεται σε όλους τους πελάτες της Bitdefender με ενεργοποιημένο, έγκυρο κλειδί άδειας χρήσης GravityZone που χρειάζονται γρήγορο χρόνο απόκρισης Η Υποστήριξη Enterprise Support παρέχει όλα όσα περιλαμβάνονται στην Υποστήριξη Business Support, συν: αποκλειστικές υπηρεσίες (κλιμάκωση υποθέσεων, τακτικοί έλεγχοι λειτουργίας ή απομακρυσμένες εκπαιδευτικές συνεδρίες) και εξαιρετικά SLAs απόκρισης.
Υποστήριξη Enterprise Plus
Για μεγάλους οργανισμούς με πολύπλοκες υποδομές
Το υψηλότερο επίπεδο υποστήριξης που παρέχει η Bitdefender μαζί με το πρόγραμμα Enterprise Plus Support περιλαμβάνει έναν εξουσιοδοτημένο Technical Account Manager που θα συνεργάζεται στενά μαζί σας ως επέκταση της ομάδας σας. Αυτό το επίπεδο υποστήριξης είναι ιδανικό για οργανισμούς με μοναδικές ή πολύπλοκες απαιτήσεις υποστήριξης.
Επιλέξτε το Πακέτο Υποστήριξης Premium που ταιριάζει καλύτερα στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας
Βασικό Πακέτο Υποστήριξης
Ανταπόκριση & Διαχείριση υποθέσεων με προτεραιότητα
Συνεδρίες συντήρησης
Διαχείριση Κλιμάκωσης Υποθέσεων
Έλεγχοι Σωστής Λειτουργίας
Υπηρεσίες Εκπαίδευσης
Technical Account Management
Επισκέψεις στον χώρο σας
Enterprise Plus
Enterprise
Business
Οφέλη TAM
Technical Account Manager(TAM), Ένα μοναδικό Σημείο Επαφής
Τριμηνιαία Κλήση Ενημέρωσης
Παρέχει ανάλυση για τις παρεμβάσεις και τις τάσεις υποστήριξης του πελάτη. Ο αποκλειστικός TAM διεξάγει εξ αποστάσεως τριμηνιαίες τεχνικές ανασκοπήσεις υποστήριξης, οι οποίες περιλαμβάνουν λεπτομερή ανάλυση των δραστηριοτήτων που σχετίζονται με την τεχνική υποστήριξη του πελάτη.
Άμεση Υποστήριξη
Ο αποκλειστικός Technical Account Manager (ΤΑΜ) βοηθά στον εντοπισμό και τον μετριασμό των τεχνικών προβλημάτων των πελατών γρήγορα και αποτελεσματικά. Οι ΤΑΜ παρακολουθούν τα θέματα υποστήριξης και αναλαμβάνουν άμεσα την ευθύνη για εκείνα που απαιτούν επιπλέον διερεύνηση, εξασφαλίζοντας γρήγορη και ασφαλή επίλυση.
Διαδικασία Υποβολής Αιτημάτων Λειτουργίας Κατά Προτεραιότητα
Ο TAM είναι ο ενδιάμεσος κρίκος μεταξύ του πελάτη και της ομάδας ανάπτυξης της Bitdefender προσφέροντας πληροφορίες για τα αιτήματα που αφορούν αλλαγές στην εφαρμογή και σχετίζονται με την υποδομή του πελάτη.
Επίσκεψη κατόπιν αιτήματος στο χώρο σας
Ο αποκλειστικός TAM μπορεί να προγραμματίσει συναντήσεις στο χώρο σας σε συμφωνημένη ημερομηνία, σε εργάσιμες ημέρες και ώρες (09:00 – 17:00, Δευτέρα – Παρασκευή), κατόπιν άμεσου αιτήματος του πελάτη.
Διεθνής Αναγνώριση
Η Bitdefender αναγνωρίζεται ως ηγέτης στον τομέα της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο από ανεξάρτητους οργανισμούς δοκιμών, εταιρείες αναλυτών του κλάδου και μέσων μαζικής ενημέρωσης.
FAQs
Η Βασική Υποστήριξη προσφέρει τη τυπική δωρεάν βοήθεια τεχνικής υποστήριξης και είναι διαθέσιμη για όλους τους εταιρικούς πελάτες της Bitdefender με ενεργοποιημένο και σε ισχύ κλειδί άδειας χρήσης του προϊόντος.
Οι Premium Υπηρεσίες υποστήριξης απαιτούν μια ειδική συνδρομή υποστήριξης και περιλαμβάνουν όλα τα οφέλη της Βασικής Υποστήριξης καθώς και οφέλη προστιθέμενης αξίας, σύμφωνα με το επιλεγμένο πακέτο Premium Υποστήριξης.
Η Premium υποστήριξη προσφέρει υψηλά επίπεδα απόκρισης και εταιρικής υποστήριξης, εξισορροπώντας την ασφάλεια και τις εταιρικές απαιτήσεις:
– Λύσεις προσαρμοσμένες για την επίτευξη των επιχειρηματικών σας στόχων
– Άμεση πρόσβαση σε έμπειρους μηχανικούς
– Γρήγοροι χρόνοι απόκρισης
Η Premium Υποστήριξη είναι διαθέσιμη για όλα τα προϊόντα Bitdefender GravityZone.
Γίνετε μια επιχείρηση πιο
ανθεκτική στον κυβερνοχώρο
Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε τη λύση ή την υπηρεσία που είναι κατάλληλη για την επιχείρησή σας.