Δεν έχετε κάποιο είδος στο καλάθι σας.
Bitdefender premium εταιρική υποστήριξη
Λάβετε γρήγορες απαντήσεις σε αιτήματα καθώς και προληπτικές συμβουλές από τους ειδικούς της Bitdefender
Γιατί να επιλέξω την Premium Εταιρική Υποστήριξη;
Καθώς οι οργανισμοί μεγαλώνουν, τα εσωτερικά τους δίκτυα γίνονται πιο περίπλοκα και οι τομείς που πρέπει να προστατεύονται από τις λύσεις ασφαλείας επεκτείνονται. Συνεπώς αυξάνονται καθημερινά και οι κίνδυνοι που πρέπει να αντιμετωπιστούν. Οι Premium Υπηρεσίες Υποστήριξης της Bitdefender παρέχουν γρήγορη απόκριση σε οποιαδήποτε επίθεση, καθώς και συμβουλές πρόληψης από τους ειδικούς μας. Ως αποτέλεσμα, ο οργανισμός σας επωφελείται από τη βέλτιστη διαμόρφωση ασφαλείας και τη μέγιστη προστασία των συστημάτων ασφαλείας με χαμηλό εσωτερικό κόστος διαχείρισης και συντήρησης.


Premium Πακέτα Υποστήριξης
Η Bitdefender παρέχει ποικίλα επίπεδα υποστήριξης, ώστε να μπορείτε να επιλέξετε το επίπεδο εξυπηρέτησης που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του οργανισμού σας.
Καλύπτοντας διαφορετικούς τύπους επιχειρήσεων και απαιτήσεων, υπάρχουν διαθέσιμες οι ακόλουθες Premium Υπηρεσίες Εταιρικής Υποστήριξης της Bitdefender:
Καλύπτοντας διαφορετικούς τύπους επιχειρήσεων και απαιτήσεων, υπάρχουν διαθέσιμες οι ακόλουθες Premium Υπηρεσίες Εταιρικής Υποστήριξης της Bitdefender:
BUSINESS
Για μικρούς και αναπτυσσόμενους οργανισμούς
Με την συγκεκριμένη υπηρεσία εκτός από τις standard υπηρεσίες υποστήριξης, θα επωφεληθείτε από ξεχωριστή γραμμή υποστήριξης, remote assistance και βελτιωμένα SLAs
ENTERPRISE
Για οργανισμούς που απαιτούν γρήγορη ανταπόκριση και προτεραιότητα
Παρέχονται όλες οι υπηρεσίες του BUSINESS πακέτου και επιπλέον παρέχονται υπηρεσίες εγγύησης καλής λειτουργίας καθώς και ακόμη πιο άμεσα SLAs
ENTERPRISE PLUS
Για μεγάλους οργανισμούς με σύνθετες υποδομές
Το Enterprise Plus πακέτο ενισχύει τις υπηρεσίες του Enterprise μέσω της χρήσης ενός Technical Account manager (TAM) θα παρέχεται υποστήριξη για οργανισμούς με ξεχωριστές ή σύνθετες απαιτήσεις υποστήριξης.
Επιλέξτε το πακέτο υποστήριξης
που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας
Όσο υψηλότερο είναι το επίπεδο υποστήριξης, τόσο μεγαλύτερη είναι η ευελιξία που έχετε για να επιλέξετε
προσαρμοσμένες υπηρεσίες στις ανάγκες της επιχείρησής σας.
προσαρμοσμένες υπηρεσίες στις ανάγκες της επιχείρησής σας.
Enterprise plus
Enterprise
Business
Standard Υπηρεσίες Υποστήριξης
Ανταπόκριση & Προτεραιότητα στη διαχείριση υποθέσεων
Συνεδρίες για Συντήρηση
Διαχείριση κλιμάκωσης των cases
Προγραμματισμένοι Έλεγχοι καλής λειτουργίας
Υπηρεσίες Εκπαίδευσης
Technical Account Management
On-site επισκέψεις
Τα πλεονεκτήματα του Technical Account manager
Ο Technical Account Manager είναι ένας εξειδικευμένος μηχανικός της Bitdefender που γνωρίζει καλά την υποδομή του πελάτη και παρέχει πάντα την βέλτιστη λύση για τις ανάγκες του. Με την προσθήκη του Technical Account Manager στο πακέτο εταιρικής υποστήριξης, οι οργανισμοί επωφελούνται από:
Τηλεφωνικές κλήσεις για θέματα που τους απασχολούν
Απευθείας υποστήριξη για τεχνικά θέματα
Διαχείριση θεμάτων ιδιαίτερης κρισιμότητας
Διαχείριση θεμάτων κατά προτεραιότητα
Μηνιαία επισκόπηση ανοιχτών θεμάτων στην υποστήριξη
On-site επισκέψεις
Επικοινωνήστε μαζί μας
Χρειάζεστε κάποια επιπλέον διευκρίνηση ή δεν μπορείτε να αποφασίσετε ποιο πακέτο υποστήριξης είναι το ιδανικό για εσάς;
Είμαστε στη διάθεσή σας για να σας εξυπηρετήσουμε!