Premium Υπηρεσίες Υποστήριξης

Η Bitdefender προσφέρει premium υπηρεσίες υποστήριξης για να σας βοηθήσει ώστε να διασφαλίσετε τη μέγιστη προστασία του οργανισμού σας από κάθε επίθεση στο κυβερνοχώρο.

Γιατί να επιλέξω τις Premium Υπηρεσίες Υποστήριξης;

Οι οργανισμοί έρχονται αντιμέτωποι με νέες προκλήσεις, όπως τις εκτεταμένες επιθέσεις καθώς και τις ολοένα και πιο σύνθετες απειλές ασφαλείας. Με τις Premium Υπηρεσίες Υποστήριξης παρέχεται πρόσβαση σε πιστοποιημένους ειδικούς ασφαλείας που θα σας βοηθήσουν να μεγιστοποιήσετε την απόδοση και την προστασία του  Bitdefender GravityZone και να απελευθερώσετε το  IT προσωπικό σας, ώστε να είναι διαθέσιμο σε άλλους κρίσιμους τομείς της υποδομής σας.

Γρήγορη Απόκριση

Αποκλειστική γραμμή υποστήριξης με προτεραιότητα, υπεύθυνη για την δημιουργία του αιτήματός σας καθώς και για την επίτευξη της καλύτερης δυνατής επίλυσης του.

Ταχύτατη Απόσβεση της Επένδυσης

Ελάχιστοι απαιτούμενοι πόροι για μεγιστοποίηση της απόδοσης της υποδομής και της διαχείρισης της λύσης ασφαλείας.

Τεχνογνωσία Bitdefender

Πρόσβαση στην ομάδα των πιστοποιημένων μηχανικών της Bitdefender με εξαιρετική εμπειρία και τεχνογνωσία.

Πακέτα υποστήριξης

Επιλέξτε το Πακέτο Υποστήριξης Premium που ταιριάζει καλύτερα στις απαιτήσεις της επιχείρησής σας

Βασικό Πακέτο Υποστήριξης
Ανταπόκριση & Διαχείριση υποθέσεων με προτεραιότητα
Συνεδρίες συντήρησης
Διαχείριση Κλιμάκωσης Υποθέσεων
Έλεγχοι Σωστής Λειτουργίας
Υπηρεσίες Εκπαίδευσης
Technical Account Management
Επισκέψεις στον χώρο σας

Enterprise Plus

Enterprise

Business

Οφέλη TAM

Technical Account Manager(TAM), Ένα μοναδικό Σημείο Επαφής

Τριμηνιαία Κλήση Ενημέρωσης

Παρέχει ανάλυση για τις παρεμβάσεις και τις τάσεις υποστήριξης του πελάτη. Ο αποκλειστικός TAM διεξάγει εξ αποστάσεως τριμηνιαίες τεχνικές ανασκοπήσεις υποστήριξης, οι οποίες περιλαμβάνουν λεπτομερή ανάλυση των δραστηριοτήτων που σχετίζονται με την τεχνική υποστήριξη του πελάτη.

Άμεση Υποστήριξη

Ο αποκλειστικός Technical Account Manager (ΤΑΜ) βοηθά στον εντοπισμό και τον μετριασμό των τεχνικών προβλημάτων των πελατών γρήγορα και αποτελεσματικά. Οι ΤΑΜ παρακολουθούν τα θέματα υποστήριξης και αναλαμβάνουν άμεσα την ευθύνη για εκείνα που απαιτούν επιπλέον διερεύνηση, εξασφαλίζοντας γρήγορη και ασφαλή επίλυση.

Διαδικασία Υποβολής Αιτημάτων Λειτουργίας Κατά Προτεραιότητα

Ο TAM είναι ο ενδιάμεσος κρίκος μεταξύ του πελάτη και της ομάδας ανάπτυξης της Bitdefender προσφέροντας πληροφορίες για τα αιτήματα που αφορούν αλλαγές στην εφαρμογή και σχετίζονται με την υποδομή του πελάτη.

Επίσκεψη κατόπιν αιτήματος στο χώρο σας

Ο αποκλειστικός TAM  μπορεί να προγραμματίσει συναντήσεις στο χώρο σας σε συμφωνημένη ημερομηνία, σε εργάσιμες ημέρες και ώρες (09:00 – 17:00, Δευτέρα – Παρασκευή), κατόπιν άμεσου αιτήματος του πελάτη.

Διεθνής Αναγνώριση

Η Bitdefender αναγνωρίζεται ως ηγέτης στον τομέα της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο από ανεξάρτητους οργανισμούς δοκιμών, εταιρείες αναλυτών του κλάδου και μέσων μαζικής ενημέρωσης.

FAQs

Η Βασική Υποστήριξη προσφέρει τη τυπική δωρεάν βοήθεια τεχνικής υποστήριξης και είναι διαθέσιμη για όλους τους εταιρικούς πελάτες της Bitdefender με ενεργοποιημένο και σε ισχύ κλειδί άδειας χρήσης του προϊόντος. 

Οι Premium Υπηρεσίες υποστήριξης απαιτούν μια ειδική συνδρομή υποστήριξης και περιλαμβάνουν όλα τα οφέλη της Βασικής Υποστήριξης καθώς και οφέλη προστιθέμενης αξίας, σύμφωνα με το επιλεγμένο πακέτο Premium Υποστήριξης.

Η Premium υποστήριξη προσφέρει υψηλά επίπεδα απόκρισης και εταιρικής υποστήριξης, εξισορροπώντας την ασφάλεια και τις εταιρικές απαιτήσεις: 

– Λύσεις προσαρμοσμένες για την επίτευξη των επιχειρηματικών σας στόχων 

– Άμεση πρόσβαση σε έμπειρους μηχανικούς

– Γρήγοροι χρόνοι απόκρισης

Η Premium Υποστήριξη είναι διαθέσιμη για όλα τα προϊόντα Bitdefender GravityZone.

Γίνετε μια επιχείρηση πιο
ανθεκτική στον κυβερνοχώρο

Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να επιλέξετε τη λύση ή την υπηρεσία που είναι κατάλληλη για την επιχείρησή σας.

Back to top Back to top