Bitdefender Enterprise Premium Support Service

Bitdefender premium εταιρική υποστήριξη

Λάβετε γρήγορες απαντήσεις σε αιτήματα καθώς και προληπτικές συμβουλές από τους ειδικούς της Bitdefender

Γιατί να επιλέξω την Premium Εταιρική Υποστήριξη;

Καθώς οι οργανισμοί μεγαλώνουν, τα εσωτερικά τους δίκτυα γίνονται πιο περίπλοκα και οι τομείς που πρέπει να προστατεύονται από τις λύσεις ασφαλείας επεκτείνονται. Συνεπώς αυξάνονται καθημερινά και οι κίνδυνοι που πρέπει να αντιμετωπιστούν. Οι Premium Υπηρεσίες Υποστήριξης της Bitdefender παρέχουν γρήγορη απόκριση σε οποιαδήποτε επίθεση, καθώς και συμβουλές πρόληψης από τους ειδικούς μας. Ως αποτέλεσμα, ο οργανισμός σας επωφελείται από τη βέλτιστη διαμόρφωση ασφαλείας και τη μέγιστη προστασία των συστημάτων ασφαλείας με χαμηλό εσωτερικό κόστος διαχείρισης και συντήρησης.

Premium Πακέτα Υποστήριξης

Η Bitdefender παρέχει ποικίλα επίπεδα υποστήριξης, ώστε να μπορείτε να επιλέξετε το επίπεδο εξυπηρέτησης που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες του οργανισμού σας.
Καλύπτοντας διαφορετικούς τύπους επιχειρήσεων και απαιτήσεων, υπάρχουν διαθέσιμες οι ακόλουθες Premium Υπηρεσίες Εταιρικής Υποστήριξης της Bitdefender:
office

BUSINESS

Για μικρούς και αναπτυσσόμενους οργανισμούς


Με την συγκεκριμένη υπηρεσία εκτός από τις standard υπηρεσίες υποστήριξης, θα επωφεληθείτε από ξεχωριστή γραμμή υποστήριξης, remote assistance και βελτιωμένα SLAs

new-construction

ENTERPRISE

Για οργανισμούς που απαιτούν γρήγορη ανταπόκριση και προτεραιότητα


Παρέχονται όλες οι υπηρεσίες του BUSINESS πακέτου και επιπλέον παρέχονται υπηρεσίες εγγύησης καλής λειτουργίας καθώς και ακόμη πιο άμεσα SLAs

new-construction

ENTERPRISE PLUS

Για μεγάλους οργανισμούς με σύνθετες υποδομές


Το Enterprise Plus πακέτο ενισχύει τις υπηρεσίες του Enterprise μέσω της χρήσης ενός Technical Account manager (TAM) θα παρέχεται υποστήριξη για οργανισμούς με ξεχωριστές ή σύνθετες απαιτήσεις υποστήριξης.

Επιλέξτε το πακέτο υποστήριξης
που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας

Όσο υψηλότερο είναι το επίπεδο υποστήριξης, τόσο μεγαλύτερη είναι η ευελιξία που έχετε για να επιλέξετε
προσαρμοσμένες υπηρεσίες στις ανάγκες της επιχείρησής σας.
Enterprise plus
Enterprise
Business
Standard Υπηρεσίες Υποστήριξης
Ανταπόκριση & Προτεραιότητα στη διαχείριση υποθέσεων
Συνεδρίες για Συντήρηση
Διαχείριση κλιμάκωσης των cases
Προγραμματισμένοι Έλεγχοι καλής λειτουργίας
Υπηρεσίες Εκπαίδευσης
Technical Account Management
On-site επισκέψεις

Τα πλεονεκτήματα του Technical Account manager

Ο Technical Account Manager είναι ένας εξειδικευμένος μηχανικός της Bitdefender που γνωρίζει καλά την υποδομή του πελάτη και παρέχει πάντα την βέλτιστη λύση για τις ανάγκες του. Με την προσθήκη του Technical Account Manager στο πακέτο εταιρικής υποστήριξης, οι οργανισμοί επωφελούνται από:
phone-icon

Τηλεφωνικές κλήσεις για θέματα που τους απασχολούν

support-icon

Απευθείας υποστήριξη για τεχνικά θέματα

warning-icon

Διαχείριση θεμάτων ιδιαίτερης κρισιμότητας

phone-icon

Διαχείριση θεμάτων κατά προτεραιότητα

support-icon

Μηνιαία επισκόπηση ανοιχτών θεμάτων στην υποστήριξη

warning-icon

On-site επισκέψεις

Επικοινωνήστε μαζί μας

Χρειάζεστε κάποια επιπλέον διευκρίνηση ή δεν μπορείτε να αποφασίσετε ποιο πακέτο υποστήριξης είναι το ιδανικό για εσάς;

Είμαστε στη διάθεσή σας για να σας εξυπηρετήσουμε!

Ελλάδα

Κύπρος

Back to top Back to top