Πως να μείνετε συγκεντρωμένοι όταν δουλεύετε από το σπίτι

Λόγω του κορωνοϊού η δουλειά από το σπίτι έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας. Κάποιοι θεωρούν πως αυτή η καθημερινότητα προσφέρει ευελιξία και άνεση, αλλά είναι κι αυτοί που έχουν αντίθετη άποψη.

Πολλοί αναφέρουν πως η προσοχή τους αποσπάται εύκολα, με αποτέλεσμα να μη νιώθουν παραγωγικοί. Παρακάτω, αναλύονται κάποιοι τρόποι που θα σας βοηθήσουν να μείνετε συγκεντρωμένοι και αποδοτικοί.

Αποσυνδεθείτε από τα social media

Ένα σύντομο – θεωρητικά – scroll στο Instagram μπορεί πολύ εύκολα να σας αποσπάσει τη προσοχή. Υπάρχουν εφαρμογές για κινητά και υπολογιστές που καταγράφουν το χρόνο που αφιερώνετε σε sites και apps. Μπορείτε να τις  χρησιμοποιήσετε, θέτοντας κάποιο ημερήσιο χρονικό όριο. Υπάρχει επίσης η επιλογή, βάσει του ιστορικού σας, να μπλοκάρουν τα websites που σας αποσυντονίζουν, για το χρονικό διάστημα που επιθυμείτε.

Πρωινό ξύπνημα και ντύσιμο

Ξυπνήστε νωρίς και ακολουθήστε ό,τι βήμα θα κάνατε πριν πάτε στο γραφείο. Πλυθείτε, Φάτε πρωινό και Κάντε μια σύντομη βόλτα κοντά στο σπίτι. Σύμφωνα με έρευνες, το καλό ντύσιμο βοηθάει στη ψυχοσύνθεση του ατόμου, με αποτέλεσμα να νιώθει παραγωγικό. Οπότε, βγάλτε την πιτζάμα σας και φορέστε ρούχα που σας κάνουν να νιώθετε όμορφα με τον εαυτό σας.

Κάντε τακτικά διαλείμματα

Η καθιστική ζωή επηρεάζει αρκετά την υγεία. Μπορεί να αυξήσει το βάρος του σώματος, το σάκχαρο, τον κίνδυνο θρόμβωσης, να εκφυλίσει τη μνήμη κι άλλα πολλά. Για να αποφύγετε αυτά τα προβλήματα, να σηκώνεστε ανά τακτά χρονικά διαστήματα, να πίνετε νερό και να κάνετε σωματικές ασκήσεις προκειμένου να ξεμουδιάσετε. Μη σκέφτεστε τη δουλειά όσο κάνετε το διάλειμμά σας. Χαλάει τη ψυχοσύνθεση και την ηρεμία σας.

Εκτεθείτε για 10 λεπτά στο φως του ήλιου

Σύμφωνα με έρευνες, η έκθεση στον ήλιο είναι αρκετά σημαντική για την υγεία. Βελτιώνει τη ψυχολογία και λόγω της βιταμίνης D, ο οργανισμός θωρακίζεται από τις αρρώστιες, ενισχύοντας το ανοσοποιητικό.

Φτιάξτε ένα πρόγραμμα

Καταγράψτε σε ένα ημερολόγιο τις εργασίες που πρέπει να εκτελέσετε. Όσο πιο οργανωμένο είναι αυτό το ημερολόγιο, τόσο το καλύτερο. Ο στόχος είναι να έχετε μια εικόνα για το που πρέπει να εστιάσετε. Έτσι, όταν χάνετε τη συγκέντρωσή σας, θα μπορείτε να επανέλθετε στους ρυθμούς σας.

Καταγράψτε τα επιτεύγματά σας

Για να μείνετε συγκεντρωμένοι, ενώ δουλεύετε από το σπίτι, θέστε στόχους σε καθημερινή βάση. Αφού φέρνετε εις πέρας κάθε στόχο, κάντε ένα μικρό διάλειμμα και επιβραβεύστε τον εαυτό σας. Θα νιώσετε πιο χαλαροί, αφού θα έχετε ολοκληρώσει κάτι που ενδεχομένως να σας άγχωνε.

Κρατήστε επαφές με τους συναδέλφους σας

Λόγω της πανδημίας δεν είναι εφικτή η φυσική επαφή στον εργασιακό χώρο, αλλά υπάρχουν τρόποι κοινωνικοποίησης. Μπορείτε στο διάλειμμά σας να καλέσετε έναν συνάδελφο και να μιλήσετε για ό,τι θέμα σας αρέσει. Επίσης μπορείτε να τον καλέσετε με βιντεοκλήση, καθώς είναι σημαντική η ανθρώπινη επαφή, έστω και από απόσταση.

Επιλέξτε το πακέτο Total Security της Βitdefender για προστασία και ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο. Κρατά τη συσκευή σας ασφαλή από πιθανές απειλές και φροντίζει για το απόρρητο των προσωπικών σας πληροφοριών. Κατεβάστε δωρεάν τη δοκιμαστική έκδοση των 30 ημερών.

Back to top Back to top