Τι αλλαγές θα φέρει το iOS 14.5 update;

Το iOS 14.5 update επέφερε αρκετές αλλαγές. Οι χρήστες συσκευών Apple θα έχουν την επιλογή να αρνηθούν τη συλλογή και ανταλλαγή δεδομένων από εγκατεστημένες εφαρμογές. Εφόσον ο χρήστης δε δώσει τη συγκατάθεσή του, η εφαρμογή θα αδυνατεί να διαβάσει τον αναγνωριστικό αριθμό της συσκευής.

Πως όμως το iOS 14.5 update μπορεί να επηρεάσει τις διαφημίσεις;

Τι είναι το App Tracking Transparency;

Το νέο εργαλείο απορρήτου, App Tracking Transparency, περιλαμβάνει ένα αναδυόμενο παράθυρο με το που ο χρήστης ενεργοποιήσει την εφαρμογή. Μέσω αυτού, ο χρήστης μπορεί να αρνηθεί την παρακολούθηση, συλλογή και ανταλλαγή των δεδομένων.

Σύμφωνα με έρευνες, τα 2/3 των χρηστών δε θα δώσουν τη συγκατάθεσή τους για τη συλλογή δεδομένων. Έτσι, οι επιχειρήσεις θα δυσκολευτούν να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο, ώστε να προβάλλουν σχετικές διαφημίσεις. Επίσης, η Google δήλωσε πως οι διαφημίσεις θα έχουν χαμηλότερη απόδοση με τη νέα αλλαγή.

Τι είναι το IDFA (Identification for Advertisers);

Tο αναγνωριστικό για διαφήμιση (IDFA) συνδέεται με κάθε συσκευή Apple, το οποίο χρησιμοποιείται για την αναγνώριση χρηστών. Πλέον, δε θα εμφανίζονται διαφημίσεις δίχως την άδεια παρακολούθησης των εφαρμογών.

Όπως εξηγεί η Apple στους δημιουργούς εφαρμογών, “πρέπει να εξηγήσετε στο χρήστη γιατί θέλετε να τον παρακολουθείτε. Εάν δε λάβετε άδεια από το χρήστη για να ενεργοποιήσετε την παρακολούθηση, η τιμή του αναγνωριστικού διαφήμισης της συσκευής θα είναι μηδέν’’.

Πώς το iOS 14.5 update επηρεάζει τα MMP (Mobile Measurement Partners);

Τα MMP κατάφεραν να αντλήσουν δεδομένα από εφαρμογές για κινητά. Επίσης, παρέχουν στους διαφημιστές την πληροφορία για το από πού προέρχονται οι καταναλωτές. Το ίδιο ισχύει και για τα αποτελέσματα μιας καμπάνιας για κινητά. Όμως, εξαιτίας του iOS 14.5 update, αυτή η πρόσβαση θα επηρεαστεί.

Ωστόσο, ορισμένα MMP στηρίζονται στο SKadNetwork της Apple, προκειμένου να συγκεντρώνουν τις απαραίτητες πληροφορίες. Αποτελεί ασφαλή τρόπο για τα MMP και τους διαφημιστές, ώστε να κατανοήσουν τις εγκαταστάσεις και τις καμπάνιες των εφαρμογών. Κάτι τέτοιο σημαίνει πως οι διαφημιστές δε θα τα συνδέουν με ταυτότητες των χρηστών. Βέβαια παρέχει δεδομένα μόνο από 24 έως 28 ώρες, μετά την πρώτη κυκλοφορία της διαφήμισης.

Η ανησυχία της εταιρείας Facebook Inc

O ιδρυτής του Facebook, Mark Zuckerberg, είχε εκφράσει την ανησυχία του στο παρελθόν. Πιο συγκεκριμένα, το iOS 14.5 update θα μπορούσε να μειώσει τα διαφημιστικά έσοδα, στα οποία βασίζεται το επιχειρηματικό μοντέλο της εταιρείας. Το Δεκέμβριο του 2020 το Facebook δημοσίευσε σε ολοσέλιδα δημοφιλών εφημερίδων, όπως στους New York Times, στοιχεία κατά της Apple. Δηλαδή πως βλάπτει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, μιας και αυτός είναι ένας τρόπος προσέλκυσης πελατών. Επίσης, δήλωσε ότι θα επηρεαστούν οι δωρεάν ψηφιακές υπηρεσίες που προσφέρονται, με το πάψει η συλλογή δεδομένων για τη στόχευση διαφημίσεων.

Tο Family Pack της Βitdefender διαθέτει προχωρημένο έλεγχο και ανιχνεύει εξελιγμένες απειλές για να διατηρείτε τα αρχεία σας ασφαλή από κακόβουλα λογισμικά. Κατεβάστε τη δωρεάν δοκιμαστική έκδοση 30 ημερών.

Back to top Back to top